Set Penyusuan 3M Shaklee Yang Sangat Popular

Sedang tercari-cari Set Penyusuan untuk membantu menambah susu badan? Cubalah Set Penyusuan 3M Shaklee. Memang popular dan hot di kalangan ibu-ibu menyusu di Malaysia!

set penyusuan 3m shaklee

Set penyusuan 3M ini terdiri daripada VitaLea, B-Complex, Vita-C, Alfalfa Complex, Ostematrix dan ESP.

Siapa yang perlukan set ini?

Set ini digalakkan kepada ibu yang ada masalah penyusuan, ibu yang nak mula menyimpan stok, ibu yang mahukan anaknya mudah lena waktu malam dan ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation.

Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari. Maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.

Fungsi vitamin-vitamin ini:

VitaLea : Bekal 28 vitamin dan mineral untuk isi kekurangan dalam pemakanan ibu. 

Kekurangan zat besi boleh menyebabkan ibu kurang imun & mudah mengalami masalah penyusuan seperti clogged duct, masisitis, thrush dll. 

Vita-C : meningkatkan imun tubuh ibu. Vita-C juga membantu pembentukan kolagen dengan lebih baik.

B-Complex : menenangkan dan mengelakkan stress serta keletihan yang boleh mengganggu penghasilan susu. B-Complex juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.

Alfalfa : penggalak susu ibu, membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Alfalfa juga bagus untuk merawat keputihan dan bertindak sebagai 'perapat'!

Ostematrix : menggantikan kalsium dalam badan ibu yang menyusu, mengurangkan risiko osteoporosis, reput gigi serta merawat masalah sakit uraf saraf serta kejang otot kaki dan tangan

ESP : protein soya yg membantu penghasilan sel hidup yang terdapat dalam susu ibu, memberi tenaga kepada ibu menyusu. Membantu mencantikkan dan menganjalkan kulit serta payudara.

testimonial set penyusuan 3m shaklee

Siti Asmah Mustafa:

Stok ebm utk Saffiya sblm masuk kerja hari ini. Sekadar berkongsi utk beri semangat pd ibu2 menyusu. Dgn mengamalkan set 3M + lecithin, omega, zink dan vit e.


Sekiranya anda inginkan info lanjut bolehlah hubungi saya melalui:

♥ SMS/WhatsApp: 017-915 1121
♥ Emel: finiey_zain@yahoo.com

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Sihat Cergas Cantik All Rights Reserved