Cara Merawat Bell's Palsy Tanpa Ubat Doktor!

Pada entri yang lepas, saya ada menulis kronologi tentang pengalaman saya berdepan dengan penyakit Bell's Palsy. Boleh baca Pengalaman Berdepan Dengan Penyakit Bell's Palsy.

Bagaimana kami merawat penyakit suami saya tanpa ubat doktor? Macam mustahil kan? Ya, tapi itulah yg kami lakukan.

Di sini saya titipkan sedikit sebanyak tips dan cara merawat penyakit Bell's Palsy:

1. Tuam bahagian yg terlibat:

Saya gunakan batu sungai yg kecil, panaskan di atas api, kemudian tuam bahagian muka suami dua kali sehari.

2. Elakkan tidur di bawah kipas yg laju atau aircond yg terlalu sejuk.

3. Kurangkan minum minuman sejuk atau berais.

4. Lakukan akupuntur (yg ni tak sempat nak buat, dah baik dulu).

5. Amalkan senaman muka.

Antara senaman untuk pesakit Bell's Palsy. Boleh search di Youtube untuk lebih lanjut.

6. Ambil suplemen Vivix Shaklee:

Suami saya mula ambil Vivix Shaklee pada minggu kedua selepas diserang Bell's Palsy. Selepas 2 atau 3 hari, dah nampak perubahan yg sangat ketara. Sehinggalah beliau bebas sepenuhnya dari penyakit Bell's Palsy pada minggu ketiga sehinggalah sekarang. Alhamdulillah.


Dapatkan Vivix Shaklee secara online sekarang!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2b346a0aa375a07f5a90a344a61416c4


Beli 2 BOTOL Vivix Shaklee dan dapatkan KEAHLIAN PERCUMA!


Ingin mencuba Vitamin Shaklee? Hubungi saya untuk konsultasi percuma!


Shafini Zain
Shaklee Independent Distributor [ID: 881194]
SMS/Whatsapp: 017- 915 1121 


Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

AtienSuha said...

boleh x share care pemakanan vivix? sebab mak sy baru terkena bell palsy


December 21, 2015 at 10:26 AM
6 Cara Semulajadi Merawat Bell Palsy said...

Alhamdulillah satu lagi testimoni sembuh dengan vivix. sebenarnya bell palsy ni ramai yang dah kena, haritu ofismate tak datang kerja, sebab takde keyakinan diri. huhu


February 23, 2016 at 3:48 PM
 
© Sihat Cergas Cantik All Rights Reserved