Petua Menaikkan Seri Wajah Untuk Bakal Pengantin

Bagi bakal-bakal pengantin, pastinya menaikkan seri wajah amat dikehendaki agar wajah kelihatan berseri menjelang hari bahagia. Sekiranya mahu menyerlahkan seri wajah dengan mudah, murah dan selamat, jom ikuti petua-petua ini.

tips naikkan seri wajah pengantin

1) Amalkan Daun Lemuni

Ambil beberapa helai daun lemuni. Sesetengah orang memanggilnya daun lengundi. Rebus daun ini dan minum airnya. Pucuknya pula boleh dibuat ulam. Amalkan selalu untuk kesan yg memberangsangkan.

2) Gunakan Air Kelapa

Air kelapa memang banyak manfaatnya. Salah satunya ialah menyerikan wajah. Jangan fikir air ini untuk diminum. Sebaliknya gunakan ia untuk mencuci muka. Sapukan air ini dengan rata ke seluruh wajah. Kemudian biarkan kering. Selepas itu, cucilah kembali dengan air bersih. Khasiat air kelapa dipercayai menyerikan kulit wajah dan dalam masa yg sama memudarkan sebarang parut yg ada.

3) Minum Air Sebelum Mandi

Untuk menaikkan seri wajah dari dalam, minumlah segelas air kosong (suam) sebaik bangun tidur. Lakukan sebelum anda menggosok gigi dan mandi. Amalkan setiap hari. Amalan ini dipercayai mampu melancarkan perjalanan darah sehingga wajah kelihatan lebih segar dan berseri.

4) Urutan Wajah

Sebelum mandi, gunakan jari telunjuk dan basahkan dengan air. Rautkan pada wajah bermula dari dagu ke dahi. Berselawatlah waktu itu. Cuba amalkan setiap hari. Amalan ini juga dipercayai membantu mengelakkan  kulit wajah cepat berkedut. Syaratnya, raut dari bawah ke atas dan bukan sebaliknya. Sebagai amalan tambahan, sentiasalah amalkan bacaan Al-Qur'an dan wirid.


Sekiranya anda ikuti langkah-langkah di atas, ditambah pula pengambilan suplemen Shaklee Collagen Powder, pasti anda akan mendapat hasil yg mengagumkan!

testimonial shaklee collagen powder

testimonial shaklee collagen powder 2

testimonial shaklee collagen powder 3

testimonial shaklee collagen powder 4

testimonial shaklee collagen powder 5

Selamat mencuba!

Dapatkan Shaklee Collagen Powder sekarang!

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=baa905e9af0bf1f9ad514661288b8da7

Untuk Info Lanjut:

Shafini Zain
Shaklee Independent Distributor [ID: 881194]
SMS/Whatsapp: 017- 915 1121


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Sihat Cergas Cantik All Rights Reserved