Testimonial - Tapak Tangan Hilang Gatal

Gatal pada tapak tangan memang menggangu aktiviti harian terutamanya golongan wanita. Nak masak, basuh pinggan, baju pun leceh.

Saya pun pernah hadapi masalah yg sama. Kulit saya dalam kategori amat sensitif. Kejap gatal sana, hilang sana, gatal kat sini pulak. Macam tula keadaannya.

Sampai saya cuba Collagen Powder dari Shaklee. Lepas hampir sekotak saya makan, memang amazing sangat, gatal2 kat tapak tangan saya hilang macam tu je. Dah tak payah makan dan sapu ubat2 doktor lagi. Hati mana yg tak happy kan. :)

Ni rupa Collagen tu!

Memang ramai yg sangat2 puas hati dengan Shaklee Collagen Powder ni. 

Jom baca testimonial ni!


Isr Intan:

saya nak share something ni, hehe. After consume 4 sachets of collagen, selain kulit rasa gebu je, problem gatal-gatal kat tapak tangan saya pun dah semakin resolved. Kalau tak, saya basuh pinggan je mesti merah-merah gatal punya, saya basuh pinggan kena guna gloves tau, even though pakai gloves pun still gatal-gatal gak. Sejak 2 hari saya duduk kat dapur ni, gatal-gatal kat tangan dah reda. Ada sikit-sikit je


Untuk Info dan Order: 

Shafini Zain
Shaklee Independent Distributor [ID: 881194]
SMS/Whatsapp: 017- 915 1121
Email: finiey_zain@yahoo.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Sihat Cergas Cantik All Rights Reserved